سوالات متداول
آیا برای خرید از سایت حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله
اگر بدون وارد شدن در سایت، کالای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید، باید در مرحله نهایی کردن خرید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد سایت شوید.
اگر قبلا حساب کاربری نداشته اید هم می‌توانید به راحتی با وارد کردن ایمیل و مشخصات خود، عضو سایت شوید.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله

شما می‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید، برای این کار کافی‌ است پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و در قسمت اطلاعات کاربری، اطلاعات خود را ویرایش کنید.

آیا میتوان به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

بله

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه سفارش‌ها کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
 
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با فروشگاه آکو تماس بگیرم؟

خیر
پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناس فروش با شما تماس خواهد گرفت. و همچنین با ورود به بخش حساب کاربری خود می‌توانید از سفارشات خود مطلع شوید.

آیا می‌توانم سفارش را ابطال کرده یا تغیر بدهم؟

تا پیش از تأیید نهایی سفارش شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تأیید نهایی و اتمام خرید از طریق سایت قادر به حذف و تغییر سفارش خود نیستید و باید با دپارتمان پیگیری سفارشات از طریق تیکت های پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

آیا از روش‌های دیگری هم می توانم سفارشم را ثبت کنم؟

بله

در حال حاضر علاوه بر سایت فروشگاه، ثبت سفارش از طریق واتس اپ و پیج اینستاگرام فروشگاه ممکن می‌باشد.
سفارش آنلاین به چه صورت انجام میشه؟
  1. محصول موردنظر خود را در سایت آمازون امارات یا سایر سایت‌های معتبر جستجو کنید.
  2. اطلاعات محصول (لینک و جزئیات) را در سایت ما، بخش مربوطه، وارد کنید.
  3. محصول را به سبد خرید اضافه کنید و سفارش خود را تکمیل نمایید.

پس از ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اگر هزینه بیشتری پرداخت کنم، سفارش من زودتر از دبی می‌رسد؟

خیر، در حال حاضر امکان ارسال اکسپرس وجود ندارد.

    • تحویل سفارشات به کیش: ۳ تا ۵ هفته پس از تحویل محصول به دفتر دبی.
    • تحویل خارج از کیش: ۱ تا ۲ هفته پس از رسیدن سفارش به فروشگاه کیش.
آیا می‌توانم روش ارسال سفارش خود را تغییر دهم؟

بله

شما می‌توانید با ارسال تیکت پشتیبانی از طریق پنل کاربری خود، درخواست تغییر روش ارسال سفارش را ثبت کنید.

از چه سایت‌هایی خرید می‌کنید؟

ما از تمامی سایت‌های معتبر امارات نظیر آمازون، نمشی، نون، سان اند سند و… خرید می‌کنیم.

اگر قصد ثبت سفارش از سایت خاصی را دارید، قبل از نهایی کردن سفارش، از طریق تیکت پشتیبانی با ما در ارتباط باشد.

چگونه از اورجینال و باکیفیت بودن محصولات آمازون مطمئن شوم؟
  1. برند محصول را در صفحه محصول بررسی کنید.
  2. فروشنده و تأمین‌کننده محصول را در آمازون چک کنید.
  3. نظرات و امتیازدهی کاربران در صفحه محصول را مطالعه نمایید.
چه کالاهایی امکان ثبت سفارش از دبی را ندارند؟
  • دستگاه‌های فلزیاب
  • آلات قمار
  • لوازم خانگی برند LG و Samsung
  • دارو و مکمل‌های پزشکی
  • کوادکوپتر و دوربین‌های مداربسته
آیا مبلغ موجود در کیف پول سایت قابل برداشت است؟

بله

به‌جز مبالغ کش‌بک (Cashback)، مابقی موجودی کیف پول شما قابل برداشت است. برای ثبت درخواست انتقال وجه به کارت، لطفاً از طریق تیکت پشتیبانی اقدام کنید.

پروسه انتقال وجه از کیف پول سایت به حساب مشتری چقدر زمان می‌برد؟

تا ۷۲ ساعت کاری پس از ارسال اطلاعات شماره کارت یا شماره شبا به پشتیبانی سایت انجام می‌شود.

آیا می‌توانم مبلغ کیف پول خود را به کیف پول اکانت شخص دیگری انتقال دهم؟

بله

شما می‌توانید درخواست انتقال مبلغ به کیف پول اکانت دیگر را از طریق تیکت پشتیبانی ثبت کنید.

آیا می‌توانم تراکنش‌های داخل کیف پول سایت را مشاهده کنم؟

بله

از طریق منوی کاربری، بخش “کیف پول من” می‌توانید تمامی تراکنش‌های خود را مشاهده کنید.

آیا مبلغ کیف پول دارای محدودیت زمانی برای استفاده است؟

خیر

مبلغ موجود در کیف پول شما محدودیت زمانی ندارد و می‌توانید آن را در سفارش‌های بعدی استفاده کنید یا در صورت نیاز (به جز مبالغ کش بک)، برداشت کنید.

آیا می‌توانم از آمازون گوشی یا تبلت سفارش دهم؟

بله

اما توجه داشته باشید که گوشی یا تبلت بدون رجیستر به شما تحویل داده می‌شود و مسئولیت رجیستر کردن آن بر عهده خریدار است.

آیا تخفیف‌های آمازون که به خرید از طریق یک بانک خاص ارائه می‌شود، قابل استفاده است؟

خیر

این تخفیف‌ها فقط برای مشتریانی که کارت‌های بانکی همان بانک خاص در امارات را دارند اعمال می‌شود. سفارشات شما از این نوع تخفیف‌ها مستثنی هستند.

درصد کارمزد سفارشات آنلاین چقدر است و چگونه محاسبه می‌شود؟

کارمزد سفارشات بین ۱۰ تا ۳۰ درصد متغیر است و این میزان بر اساس مبلغ ارزی کالا و نرخ ارز روز محاسبه می‌شود. جزئیات دقیق در بخش خرید از دبی، آمریکاو... در وبسایت ما قابل مشاهده است.

آیا عبارت In Stock در آمازون به معنی دسته دوم بودن کالا است؟

خیر

عبارت In Stock به معنای موجود بودن کالا در انبار است و نشان‌دهنده نو و آکبند بودن کالا می‌باشد.

آیا آمازون کالاهای دسته دوم عرضه می‌کند؟

بله

آمازون کالاهای دسته دوم یا تعمیرشده را با عناوین Renewed, Used, و Refurbished به فروش می‌رساند.

آیا می‌توانم مبلغ سفارشات مختلف را به‌صورت یکجا وارد کنم یا باید هر محصول را جداگانه ثبت کنم؟

خیر

اطلاعات هر محصول باید به‌صورت جداگانه وارد شود و هر محصول نیز جداگانه به سبد خرید اضافه شود.

آیا امکان استفاده از تخفیف‌های فصلی آمازون برای سفارشات وجود دارد؟

بله

تخفیف‌های عمومی و فصلی آمازون که برای همه کاربران اعمال می‌شود، شامل سفارشات شما نیز خواهد شد. اما تخفیف‌های خاص بانکی یا محدود به کاربران ساکن امارات قابل استفاده نیست.

چگونه می‌توانم سفارش خود را لغو کنم؟

برای لغو سفارش، از طریق تیکت پشتیبانی درخواست خود را ارسال کنید. لغو سفارش تنها در صورتی امکان‌پذیر است که هنوز خرید انجام نشده باشد.