
بله
اگر بدون وارد شدن در سایت، کالای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید، باید در مرحله نهایی کردن خرید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد سایت شوید.
اگر قبلا حساب کاربری نداشته اید هم میتوانید به راحتی با وارد کردن ایمیل و مشخصات خود، عضو سایت شوید.
بله
شما میتوانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید، برای این کار کافی است پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و در قسمت اطلاعات کاربری، اطلاعات خود را ویرایش کنید.
بله
خیر
پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک اطلاعرسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناس فروش با شما تماس خواهد گرفت. و همچنین با ورود به بخش حساب کاربری خود میتوانید از سفارشات خود مطلع شوید.
تا پیش از تأیید نهایی سفارش شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تأیید نهایی و اتمام خرید از طریق سایت قادر به حذف و تغییر سفارش خود نیستید و باید با دپارتمان پیگیری سفارشات از طریق تیکت های پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.
بله
- محصول موردنظر خود را در سایت آمازون امارات یا سایر سایتهای معتبر جستجو کنید.
- اطلاعات محصول (لینک و جزئیات) را در سایت ما، بخش مربوطه، وارد کنید.
- محصول را به سبد خرید اضافه کنید و سفارش خود را تکمیل نمایید.
پس از ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک اطلاعرسانی خواهد شد.
خیر، در حال حاضر امکان ارسال اکسپرس وجود ندارد.
- تحویل سفارشات به کیش: ۳ تا ۵ هفته پس از تحویل محصول به دفتر دبی.
- تحویل خارج از کیش: ۱ تا ۲ هفته پس از رسیدن سفارش به فروشگاه کیش.
بله
شما میتوانید با ارسال تیکت پشتیبانی از طریق پنل کاربری خود، درخواست تغییر روش ارسال سفارش را ثبت کنید.
ما از تمامی سایتهای معتبر امارات نظیر آمازون، نمشی، نون، سان اند سند و… خرید میکنیم.
اگر قصد ثبت سفارش از سایت خاصی را دارید، قبل از نهایی کردن سفارش، از طریق تیکت پشتیبانی با ما در ارتباط باشد.
- برند محصول را در صفحه محصول بررسی کنید.
- فروشنده و تأمینکننده محصول را در آمازون چک کنید.
- نظرات و امتیازدهی کاربران در صفحه محصول را مطالعه نمایید.
- دستگاههای فلزیاب
- آلات قمار
- لوازم خانگی برند LG و Samsung
- دارو و مکملهای پزشکی
- کوادکوپتر و دوربینهای مداربسته
بله
بهجز مبالغ کشبک (Cashback)، مابقی موجودی کیف پول شما قابل برداشت است. برای ثبت درخواست انتقال وجه به کارت، لطفاً از طریق تیکت پشتیبانی اقدام کنید.
تا ۷۲ ساعت کاری پس از ارسال اطلاعات شماره کارت یا شماره شبا به پشتیبانی سایت انجام میشود.
بله
شما میتوانید درخواست انتقال مبلغ به کیف پول اکانت دیگر را از طریق تیکت پشتیبانی ثبت کنید.
بله
از طریق منوی کاربری، بخش “کیف پول من” میتوانید تمامی تراکنشهای خود را مشاهده کنید.
خیر
مبلغ موجود در کیف پول شما محدودیت زمانی ندارد و میتوانید آن را در سفارشهای بعدی استفاده کنید یا در صورت نیاز (به جز مبالغ کش بک)، برداشت کنید.
بله
اما توجه داشته باشید که گوشی یا تبلت بدون رجیستر به شما تحویل داده میشود و مسئولیت رجیستر کردن آن بر عهده خریدار است.
خیر
این تخفیفها فقط برای مشتریانی که کارتهای بانکی همان بانک خاص در امارات را دارند اعمال میشود. سفارشات شما از این نوع تخفیفها مستثنی هستند.
کارمزد سفارشات بین ۱۰ تا ۳۰ درصد متغیر است و این میزان بر اساس مبلغ ارزی کالا و نرخ ارز روز محاسبه میشود. جزئیات دقیق در بخش خرید از دبی، آمریکاو... در وبسایت ما قابل مشاهده است.
خیر
عبارت In Stock به معنای موجود بودن کالا در انبار است و نشاندهنده نو و آکبند بودن کالا میباشد.
بله
آمازون کالاهای دسته دوم یا تعمیرشده را با عناوین Renewed, Used, و Refurbished به فروش میرساند.
خیر
اطلاعات هر محصول باید بهصورت جداگانه وارد شود و هر محصول نیز جداگانه به سبد خرید اضافه شود.
بله
تخفیفهای عمومی و فصلی آمازون که برای همه کاربران اعمال میشود، شامل سفارشات شما نیز خواهد شد. اما تخفیفهای خاص بانکی یا محدود به کاربران ساکن امارات قابل استفاده نیست.
برای لغو سفارش، از طریق تیکت پشتیبانی درخواست خود را ارسال کنید. لغو سفارش تنها در صورتی امکانپذیر است که هنوز خرید انجام نشده باشد.